Direktlänk till inlägg 22 december 2011
Tid nedlagt på projektarbetet: 65h
NU har jag börjat med att skriva på projektrapporten, det går väldigt segt eftersom att jag inte är helt säker på hur jag ska skriva, nu är inledningen helt klar och jag har börjat skriva lite på resultatet.
Att göra framöver:
Vad som behöver att göras är att fortsätta att skriva på rapporten, jag har en stor resultatdel att arbeta med.
Tidsplan:
Jag har kommit ikapp med tidsplanen och tror att det inte kommer vara några problem att få det första utkastet klart tills den 18 januari. Nu gäller det bara att jobba på.
Hur bildades gruppen? Jag valde att vara ensam eftersom att jag av privata skäl inte har möjlighet att stanna kvar efter skolans lektioner eller på projektarbetstiden som var på en sen torsdagseftermiddag. Tyvärr så var jag även ensam att vilja eng...
Idag är det den slutgiltiga inlämningen och jag har spenderat tid åt att skriva en sammanfattning på engelska som man ska ha längst fram på arbetet. Strax ska jag lämna in det via mail och sedan framöver ska jag arbeta ihop en powerpoint och öv...
Den senaste veckan har rusat förbi och jag har hunnit med massor gällande projektet. Jag har bland annat övervägt min rapport med min hanledare och jag fick en jätte bra handledning så nu har jag börjat att pussla om lite i rapporten. Vad som saknade...
Under de här tre projektarbetsdagarna har jag färdigställt min vetenskapliga uppsats/rapport. Det har gått bra men det har varit svårt att ställa upp diagram på ett så tydligt sätt som möjligt samt att jag inte är så bra på exell. Rapporten kän...
Tid nedlagd på projektarbetet: 75h Vad jag har gjort: De här två dagarna har jag spenderat 5 timmar åt mitt projektarbete. Det var varit svårt att arbeta eftersom att jag inte har kunnat koppla upp mig på skolans databas. De flesta delarna a...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||
5 |
6 |
7 | 8 |
9 |
10 |
11 |
|||
12 |
13 |
14 |
15 | 16 |
17 |
18 |
|||
19 |
20 |
21 |
22 | 23 |
24 |
25 |
|||
26 |
27 |
28 |
29 | 30 |
31 |
||||
|