Alla inlägg under mars 2012

Av Veronica Söderholm - 16 mars 2012 15:01

Idag är det den slutgiltiga inlämningen och jag har spenderat tid åt att skriva en sammanfattning på engelska som man ska ha längst fram på arbetet.


Strax ska jag lämna in det via mail och sedan framöver ska jag arbeta ihop en powerpoint och öva gärnet tills presentationen :)

Av Veronica Söderholm - 13 mars 2012 15:00

Den senaste veckan har rusat förbi och jag har hunnit med massor gällande projektet. Jag har bland annat övervägt min rapport med min hanledare och jag fick en jätte bra handledning så nu har jag börjat att pussla om lite i rapporten. Vad som saknades var en konkret frågeställning och jag har nu lärt mig att det är något som arbetas fram över arbetets gång. All fakta jag har tagit fram har varit väldigt basic och jag kan istället för att ha den som en extragrej baka in det i bakgrundsfaktan till projektet.


Rapporten är helt klar nu men jag ska vänta med att lämna in den tills det är dags ifall jag kommer på något att tillägga.

Presentation


Det här är en loggboksblogg om mitt projektarbete i åk3 på Åva Gymnasium. Här kommer jag att skriva ner och dokumentera om mitt arbete om återvinning och källsortering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards