Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Analysera enkäter

Av Veronica Söderholm - 3 november 2011 17:00

Nedlagd tid på arbetet: 43 h


Vad jag har gjort:

Nu har jag gjort en klar sammanfattning av hur enkäten blev vilket var knepigare än vad jag trodde. Det var trixigt att ställa upp resultater i diagram och även presentera i procentform för att få så tydliga resultat som möjligt. Jag har börjat skissa lite ideer på analysen för resultatet och varför det blev som det blev.


Att göra framöver:

Framöver måste jag arbeta mera med analysen av resultatet samt bahandla mera material och läsa på mera om källsortering och sammanfatta det viktiga.


Tidsplan:

Jag har bollat lite i schemat och gjort de grejer som jag har känt varit aktuella. Jag märker att när jag skrev tidsplanen så var jag inte lika insatt i ämnet och visste inte riktigt vilken ordning jag skulle utföra arbetet i.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Söderholm - 4 april 2012 10:57

Hur bildades gruppen? Jag valde att vara ensam eftersom att jag av privata skäl inte har möjlighet att stanna kvar efter skolans lektioner eller på projektarbetstiden som var på en sen torsdagseftermiddag. Tyvärr så var jag även ensam att vilja eng...

Av Veronica Söderholm - 16 mars 2012 15:01

Idag är det den slutgiltiga inlämningen och jag har spenderat tid åt att skriva en sammanfattning på engelska som man ska ha längst fram på arbetet.   Strax ska jag lämna in det via mail och sedan framöver ska jag arbeta ihop en powerpoint och öv...

Av Veronica Söderholm - 13 mars 2012 15:00

Den senaste veckan har rusat förbi och jag har hunnit med massor gällande projektet. Jag har bland annat övervägt min rapport med min hanledare och jag fick en jätte bra handledning så nu har jag börjat att pussla om lite i rapporten. Vad som saknade...

Av Veronica Söderholm - 18 januari 2012 14:45

Under de här tre projektarbetsdagarna har jag färdigställt min vetenskapliga uppsats/rapport. Det har gått bra men det har varit svårt att ställa upp diagram på ett så tydligt sätt som möjligt samt att jag inte är så bra på exell.   Rapporten kän...

Av Veronica Söderholm - 5 januari 2012 23:15

Tid nedlagd på projektarbetet: 75h   Vad jag har gjort: De här två dagarna har jag spenderat 5 timmar åt mitt projektarbete. Det var varit svårt att arbeta eftersom att jag inte har kunnat koppla upp mig på skolans databas.  De flesta delarna a...

Presentation


Det här är en loggboksblogg om mitt projektarbete i åk3 på Åva Gymnasium. Här kommer jag att skriva ner och dokumentera om mitt arbete om återvinning och källsortering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards