Alla inlägg under januari 2012

Av Veronica Söderholm - 18 januari 2012 14:45

Under de här tre projektarbetsdagarna har jag färdigställt min vetenskapliga uppsats/rapport. Det har gått bra men det har varit svårt att ställa upp diagram på ett så tydligt sätt som möjligt samt att jag inte är så bra på exell.


Rapporten känns bra och jag är nöjd med resultatdelen men jag känner att jag skulle vilja formulera om frågeställningarna lite för att kunna koppla samman dem med min disskution.


Framöver ska jag försöka boka tid med min handledare för att få mina frågor besvarade, det knepiga med att jobba ensam i grupp har jag märkt är att trots att det är skönt att slippa att kämpa för sin åsikt så saknar man andras åsikter, man missar flera perspektiv.


För att vara ett första utkast så känns det bra, det finns jobb kvar att göra men jag kommer att behöva lite vägledning först.

Av Veronica Söderholm - 5 januari 2012 23:15

Tid nedlagd på projektarbetet: 75h


Vad jag har gjort:

De här två dagarna har jag spenderat 5 timmar åt mitt projektarbete. Det var varit svårt att arbeta eftersom att jag inte har kunnat koppla upp mig på skolans databas.  De flesta delarna av rapporten är nu halvklara och jag har fastnat lite. Jag är osäker på vad jag ska skriva som resultat och vad jag ska ha som bilagor.

Att göra framöver:

För att kunna färdigställa min rapport så behöver jag få mina frågor om utförandet besvarade. Jag behöver ta reda på


*Hur besvarar jag mina frågeställningar?

*Vad ska man bifoga?



Tidsplan:

Jag känner mig stressad över att det är dags att lämna in rapporten snart men samtidigt är det endast det första utdraget, efter att ha fått lite feedback så kommer jag nog kunna skriva rapporten mycket bättre.





Presentation


Det här är en loggboksblogg om mitt projektarbete i åk3 på Åva Gymnasium. Här kommer jag att skriva ner och dokumentera om mitt arbete om återvinning och källsortering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards