Alla inlägg den 10 november 2011

Av Veronica Söderholm - 10 november 2011 18:30

Nedlagd tid på arbetet: 46 hh


Vad har jag gjort:

Idag har jag skrivit en massa. Utkastet till analysen för enkätresultatet är klar och jag har sammanställt nästan all fakta till uppsatsen. Jag börjar känna mig lite vilsen vad gäller uppsatsen, jag tror att jag behöver lite vägledning om vilken information som är releant och hur jag ska anpassa mig för att svara på frågeställningarna i min projektpaln.


Att göra framöver:

Jag måste arbeta hårdare för att få mina frågeställningar besvarade från projektplanen och för att få allt lite tydligare. Jag behöver även göra klart analysen.


TIdsplan:

Som tidigare nämt så förändras tidsplanen kontinuerligt. Jag har den som en översikt över det jag behöver göra och så mublerar jag om uppgifterna lite efter vad som passar för tillfället.


Presentation


Det här är en loggboksblogg om mitt projektarbete i åk3 på Åva Gymnasium. Här kommer jag att skriva ner och dokumentera om mitt arbete om återvinning och källsortering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards